Wij zijn hier om te helpen!

Wilt u contact met ons opnemen? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier!

Adres: Judehavskleiva 20, Fevik, Grimstad, 4870, Noorwegen
E-mail: support@spelsleutels.nl
Telefoon: +47 45817489
Bedrijfsorganisatienummer: 932871971

Klantenservice
Wij helpen u graag verder met uw vragen. Hier bij de meest gestelde vragen. Als u meer ondersteuning nodig heeft, neem dan contact met ons op.
Je spel wordt per e-mail bezorgd. Je ontvangt een code en instructies voor het downloaden van het spel. Normaal gesproken arriveert de sleutel binnen enkele minuten. Als uw sleutel niet binnen een uur is aangekomen, controleer dan uw spammap. Mocht de sleutel niet zijn aangekomen, neem dan contact met ons op.
De game wordt geactiveerd op het platform waarvoor je hem hebt gekocht. Wanneer je een spel koopt, ontvang je van ons installatie-instructies. De instructie vind je in:
  • De e-mail die je hebt ontvangen toen je de game kocht
  • In 'Downloads' in uw gebruikersaccount.
Elk spel wordt gekoppeld aan uw persoonlijke spelaccount. Om het spel opnieuw te installeren, moet je inloggen op de service waar de game oorspronkelijk is geactiveerd (zoals Steam of Origin). Raadpleeg de installatiehandleiding die bij uw aankoop is geleverd om te bepalen welke service op uw game van toepassing is.
Als uw sleutel niet werkt, neem dan contact met ons op.
Ja, wij bieden 14 dagen retourrecht op al onze producten. Houd er rekening mee dat ingewisselde producten niet kunnen worden terugbetaald, omdat ze al zijn vergrendeld aan uw spelaccount.

Je kunt contact met ons opnemen via support@spelsleutels.nl, via chat of via onderstaande contactgegevens.

Adres: Judehavskleiva 20, Fevik, Grimstad, 4870, Noorwegen

E-mail: support@spelsleutels.nl
Telefoon: +47 45817489
Bedrijfsorganisatienummer: 932871971
Beschikbaarheid van de klantenservice: maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur en 16.00 uur CET.